پيام فرماندار شهرستان بروجن به مناسبت 22 بهمن

کد خبر: 31494 تاریخ انتشار: 1397/11/21 13:55:24
نمایش: 591
اخبار
مسعود ملکي فرماندار شهرستان بروجن، طي پيامي از تمامي اقشار مردم شريف شهرستان بروجن جهت شرکت در راهپيمايي بزرگ روز جمعه 22 بهمن دعوت کرد.
مسعود ملکي فرماندار شهرستان بروجن، طي پيامي از تمامي اقشار مردم شريف شهرستان بروجن جهت شرکت در راهپيمايي بزرگ روز جمعه 22 بهمن دعوت کرد. متن پيام به شرح زير مي باشد:
بي‌شک همراه شدن چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي ايران با شهادت حزن‌انگيز حضرت صديقه طاهره(س) بستر مناسبي را براي ارائه پيام‌هاي معنوي انقلاب اسلامي فراهم خواهد ساخت، چرا که مکتب ما مکتبي علوي، فاطمي و حسيني است و اين انقلاب با نام کربلاي عشق گره‌خورده است و روح و جان شهيدان ما و حال و هواي انقلاب و دفاع مقدس ايران اسلامي همواره با نام کربلا و زهراي مرضيه عجين بوده و قلوب ما نيز همواره به عشق نينواي شهيدان مي‌تپد.
اينجانب ايام فتح و ظفر انقلاب اسلامي را که باغم شهادت فاطمه زهرا(س) به هم‌آميخته است را تبريک و تسليت عرض مي کنم و اميدوارم که مردم ما در چهلمين سال انقلاب اسلامي با قدرت، قوت و عزم و ايماني فراتر از هميشه حضور حماسي، دشمن‌شکن و عزت‌آفرين خود را در روز 22بهمن نشان دهند و اقتدار و شرف اين نظام را بر جهان و جهانيان بيش‌ازپيش طنين‌انداز سازند.
 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08