جلسه کميته اقتصادي و اشتغال شهرستان بروجن

کد خبر: 31650 تاریخ انتشار: 1397/12/19
نمایش: 551
اخبار
جلسه کارگروه اشتغال و اقتصادي شهرستان بروجن با حضور مدير کل تعاون، کار و رفاه اجتماعي استان،فرماندارو اعضاي کارگروه در محل سالن جلسات فرمانداري تشکيل گرديد.
مدير کل تعاون، کار و رفاه اجتماعي استان با ابراز رضايت از تشکيل جلسات مستمر و تقدير از فرماندار شهرستان بروجن در راستاي اهتمام به حوزه اشتغال ، رتبه برتر در اين حوزه را مربوط به اين شهرستان دانست.
فاضلي گفت: تسهيلات روستايي، عشايري و مشاغل خانگي در شهرستان بروجن عملکرد مثبت داشته است و تسهيلات روستايي و عشايري را در جلوگيري مهاجرت از روستا ها به شهرها مؤثر دانست.
وي با بيان اينکه پتانسيل ها در روستاها زياد هستند اظهار داشت: از ظرفيت ها و توانمندي هاي افراد در روستاها استفاده کنيم تا مردم بتوانند از امکانات در روستاها بهره ببرند.
فاضلي تأکيد کرد: در حوزه تعاون، کار ورفاه اجتماعي خط قرمز ما قانون است و هيچ کجا  قانون مانع خدمت نيست و بايد تسهيل گري را به جاي سخت گيري در جهت خدمت به مردم به کار گيريم.
در ادامه فرماندار شهرستان بروجن بيان داشت: بايد در حوزه اشتغال و تسهيلات تلاش کنيم تا سهم خود را از استان بگيريم.فعاليت هاي بسياري در اين زمينه انجام گرفته و بايد از اين هم بهتر باشد.
مسعود ملکي با بيان اينکه زمينه هاي اشتغال در روستاها فراوان است، سياست در حوزه ي تسهيلات روستايي را ايجاد اميد در مردم روستا دانست تا توليد، خودکفايي و استقلال را به طور واقعي به منصه ظهور برسانيم.
وي برادامه ي تشکيل جلسات منظم و بازرسي هاي مستمر در سال آتي  تأکيد کرد و خواستار حمايت و هدايت جوانان وفارغ التحصيلان در حوزه هاي اقتصادي شد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08