آخرين جلسه شوراي اداري شهرستان بروجن برگزار شد.

کد خبر: 31718 تاریخ انتشار: 1397/12/27
نمایش: 615
اخبار
فرماندار شهرستان بروجن گفت: در حوزه تنظيم بازار، حمايت از توليد واشتغال فعاليت هاي خوبي صورت گرفته است و در جذب اعتبارات اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعي رتبه اول را در استان کسب نمود.
فرماندار شهرستان بروجن گفت: بايد در شرايط دشوار امروز، بيش از گذشته در خدمت مردم باشيم و در حوزه ي اقتصادي و معيشتي بايد خدمت بيشتري را به مردم ارائه دهيم.
مسعود ملکي  افزود: در جنگ اقتصادي که امروز به ما تحميل شده است بايد به خوبي با اتحاد و انسجام کنار هم کار کنيم وبا داشتن ظرفيت هاي خوبي که در نظام هست وبا اطاعت از فرامين رهبري، گردنه ي سخت پيش رو را با توکل به خدا پشت سربگذاريم.
ملکي با اشاره به لزوم مسئوليت پذيري مسئولان بيان کرد: ميز خدمت بهانه اي است تا فاصله بين مسئولان و مردم را کم کند، در اين شرايط سخت که کشور با آن مواجه است بايد در خدمت مردم بود و پشت ميز نشيني را رها کرد و وارد ميدان شد.
وي با توجه به اينکه شهرستان بروجن محور مواصلاتي چهار محال وبختياري است خاطر نشان کرد: تمهيدات ترافيکي لازم صورت گيرد.
وي تأکيدکرد: ستادهاي بحران، تسهيلات سفر و بقيه ي دستگاه ها، آمادگي هاي لازم را در ايام نوروز داشته باشند.
فرماندار شهرستان بروجن گفت: در حوزه تنظيم بازار، حمايت از توليد واشتغال فعاليت هاي خوبي صورت گرفته است و در جذب اعتبارات اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعي رتبه اول را در استان کسب نمود.رئيس بيمارستان ولي عصر شهرستان بروجن در ادامه شوراي اداري شهرستان بروجن گفت: بيمارستان ولي عصربروجن در6ماه گذشته با توجه به پيگيري هاي صورت گرفته توانست 11نفر متخصص جذب کند.
امين احمدي افزود: دستگاه هايي در نيمه دوم سال در اين بيمارستان نصب شدند که شامل دستگاه راديولوژي ديجيتال،دستگاه سونوگرافي و دستگاه تست ورزش است.
وي بيان کرد: وضعيت بيمارستان جديد در حال پيگيري است و آخرين نواقص موجود در آن بررسي و پيگيري شده است، در تهيه دارو و تجهيزات هم علي رغم مشکلات مالي وضعيت خوبي داريم.
 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08