جلسه ستاد مديريت بحران شهرستان بروجن

کد خبر: 31777 تاریخ انتشار: 1398/01/10
نمایش: 628
اخبار
جلسه ستاد مديريت بحران شهرستان بروجن در محل سالن جلسات فرمانداري جهت هماهنگي در پي ورود سامانه بارشي جديد تشکيل شد.
جلسه ستاد مديريت بحران شهرستان بروجن به رياست معاون اجتماعي، سياسي و امنيتي فرماندار درمحل سالن جلسات فرمانداري تشکيل شد.
معاون اجتماعي، سياسي و امنيتي فرماندار در اين جلسه موج اول بحران سيلاب در شهرستان بروجن را بدون خسارت جاني و با حداقل خسارت مالي عنوان کرد.
محمدرضا خليليان تصريح کرد: با توجه به ورود سامانه بارشي جديد از امروز به شهرستان، تا 72 ساعت آينده تمام مديران عضو ستاد مديريت بحران به حالت آماده باش بوده و از تمام ظرفيت ها استفاده شود و تمهيدات لازم صورت گيرد.
رئيس هواشناسي بروجن گفت: با ورود سامانه بارشي از امروز بعد ازظهر ،افزايش ابر، گاهي وزش باد شديد(بيش از 100کيلومتر بر ساعت)، بارش رگباري و رعد وبرق و در برخي مناطق بارش تگرگ پيش بيني مي شود.
نبي ا.. بادست تصريح نمود شدت بارش ها براي فردا بعد از ظهرو دوشنبه به ويژه براي مناطق غربي (بلداجي مخصوصا دهستان چغاخور) و جنوبي (گندمان) خواهد بود.
بادست با اشاره به اينکه در اثر بارش هاي سامانه قبلي خاک اشباع شده است و منابع ذخيره گاهي همچون سدهاي خاکي و تالاب ها تقريبا پر شده است تأکيد کرد چون حجم روان آب هاي زيادي ايجاد مي شود احتمال وقوع سيل وجود دارد و بايد تمهيدات لازم صورت گيرد.
وي با بيان اينکه کشيک ايستگاه بروجن را براي پايش مقدار بارش ها به صورت 24 ساعته تبديل کرده ايم گفت: اطلاع رساني به موقع در اختيار ستاد مديريت بحران براي آمادگي اعضا قرار  داده مي شود.
خليليان در پايان اظهار کرد: مناطقي از شهرستان که در بارندگي قبل پيش بيني مي شد دچار سيلاب شوند بايد مورد توجه ويژه قرار بگيرند و تمهيدات لازم با هماهنگي  انجام گيرد، مکان هاي اسکان ضروري آماده باشند و تمامي دستگاه ها آمادگي کامل براي موج دوم بارش ها را داشته باشند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08