12 فروردين، روز جمهوري اسلامي

کد خبر: 31788 تاریخ انتشار: 1398/01/12
نمایش: 513
اخبار
فرماندار شهرستان بروجن در پيامي 12 فروردين، روز به ثمر نشستن خون شهيدان، روز بعثت انقلاب و روز استقرار حکومت مستضعفين را گرامي داشت.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان بروجن، مسعود ملکي در پيامي 12 فروردين، روز به ثمر نشستن خون شهيدان، روز بعثت انقلاب و روز استقرار حکومت مستضعفين را گرامي داشت.
 
متن پيام به شرح زير است:  
بهار انقلاب اسلامي که با خون بهترين فرزندان رشيد ايران رشد کرده بود و سرانجام در 22بهمن 1357به ثمر نشست و با پيروزي انقلاب اسلامي زمينه اولين همه پرسي تاريخ ايران زمين جهت تعيين نوع حکومت فراهم شد.دوازدهم فروردين 1358، روز تحقق عصاره تلاش هاي تاريخي ملت ايران در دستيابي به ارزوهاي ديرين و يکي از تاثير گذارترين روزهاي تاريخ اسلام و ايران است. نهالي که آن روز ايرانيان از هر قوم و نژاد و جنسيت و دين و مذهب در اين سرزمين کاشتند اکنون چنان سرسبز، تنومند و بارور شده که در برابر تند بادهاي روزگار به خوبي قامت افراشته دارد و به مدد دو بال جمهوريت و اسلاميت، همانند هماي سعادت، بهروزي آحاد ملت و تحقق شعارها و آرمان هاي انقلاب را هدف راستين خود نهاده است.
 اينجانب 12 فروردين، بهار استقلال و آزادي ايرانيان را گرامي داشته و اين يوم الله بزرگ را به عموم ملت شجاع و هميشه درصحنه ايران و به ويژه مردم شريف شهرستان بروجن تبريک گفته و موفقيت همگان را در راستاي آرمان هاي بلند امام راحل(ره) و منويات مقام معظم رهبري (مدظله العالي) از درگاه خداوند متعال مسئلت مي نمايم.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08