جلسه کميته کارگري شهرستان بروجن

کد خبر: 41806 تاریخ انتشار: 1398/01/22
نمایش: 963
اخبار
کميته کارگري شهرستان بروجن به رياست فرماندارشهرستان بروجن در سالن جلسات فرمانداري تشکيل جلسه داد.
فرماندار شهرستان بروجن ضمن عرض خير مقدم و تبريک اعياد شعبانيه گفت: با حضور ميداني درشرکت ها و جلساتي که با هيأت هاي مديره و شهرک هاي صنعتي و صنايع مي گذاريم مشکلات را از نزديک رصد مي کنيم.
مسعود ملکي با بيان اينکه بحث افزايش دستمزد کارگر وجود دارد تأکيد کرد: حمايت از توليد کننده و کارگر هردو مهم است و بايد دغدغه هاي هر دو گروه مطرح وتمام اين مسائل لحاظ شود و تصميم گيري هاي لازم از طرف دولت گرفته شود.
ملکي در ادامه خاطر نشان کرد: اداره هاي صنعت،معدن،تجارت و تعاون،کارو رفاه اجتماعي و... مي بايست به صورت شفاف مسائل و مشکلات را احصاء و راه حل هايي را ارائه دهند و دغدغه هاي صنعتگران را عنوان کنند تا در دستور کار قرار بگبرد.
وي هدف ازاين جلسات را اقدام و عمل دانست و گفت: در حد توان و ظرفيت شهرستاني در خدمت صنعتگران هستيم وآنچه در مرکز و سيستم اقتصاد کشور است را به عنوان پيشنهاد کننده ارائه مي دهيم و دغدغه هاي مطرح شده را در آتي ييگيري مي کنيم و در دستور کار قرارخواهيم داد و امسال به صورت ويژه هر ماه  اين نشست ها را ادامه خواهيم داد.
فرماندار شهرستان بروجن اظهار داشت: در شرايط اقتصادي موجود بيش از پيش در خدمت صنعتگران عزيز خواهيم بود و ان شاالله در سال رونق توليد بتوانيم رونق اقتصادي و اشتغال را ايجاد کنيم.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08