حضور حماسي مردم شهرستان بروجن در راهپيمايي روز قدس

کد خبر: 42055 تاریخ انتشار: 1398/03/10
نمایش: 599
اخبار
فرماندار شهرستان بروجن طي پيامي ازحضور پرشور، انقلابي و آگاهانه مردم ولايت مدار شهرستان بروجن در راهپيمايي روز جهاني قدس و حمايت از آرمان هاي مردم مظلوم فلسطين تشکر و قدرداني کرد.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان بروجن؛ مسعود ملکي فرماندار طي پيامي از  حضور پرشور، انقلابي و آگاهانه مردم شهرستان بروجن در راهپيمايي روز جهاني قدس و حمايت از آرمان هاي مردم مظلوم فلسطين تشکر و قدرداني کرد.

متن پيام به شرح زير مي باشد:

بسم الله الرحمن الرحيم
بار ديگر حضور افتخارآميز، به ياد ماندني و دشمن‌شکن شما ولي‌نعمتان اصلي انقلاب، نمايشگاهي از شکوه عزت، عظمت و اقتدار ايرانيان را در برابر ديدگان جهانيان به نمايش گذاشت.
امروز مردم شهيد پرور شهرستان بروجن با اقتداء به فرمان ولي امر خود، و با حضور گسترده خويش در راهپيمايي روز قدس نشان دادند که سرزمين قدس شريف نه در محدوده کوچک جغرافيايي آن، بلکه در وسعت قلبهاي تمام مسلمانان جاي دارد.
اينجانب به پاس اين حماسه بزرگ و باشكوه و حضور آگاهانه و مدبرانه، بر خود لازم مي دانم از آحاد مردم فهيم و شريف شهرستان بروجن و برگزار کنندگان راهپيمايي عظيم يوم ا... قدس قدرداني نمايم.
اميدوارم همواره در پرتو عنايات حضرت حق و پيروي از رهنمودهاي مقام معظم رهبري روز به روز شاهد اعتلا و پيشرفت ايران اسلامي، توفيقات بيشتر نظام مقدس جمهوري اسلامي در دفاع از ملت هاي مظلوم و آزادگان سراسر جهان باشيم.

مسعود ملکي
فرماندار شهرستان بروجن 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08