ديدار نمايندگان شرکت سرمايه گذاري روسيه با فرماندار

کد خبر: 42121 تاریخ انتشار: 1398/03/30
نمایش: 831
اخبار
نمايندگان شرکت سرمايه گذاري روسيه و مدير عامل شرکت توسعه صادرات استان چهار محال و بختياري با فرماندار شهرستان بروجن ديدار و گفت و گو کردند.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان بروجن، نمايندگان شرکت سرمايه گذاري روسيه و مدير عامل شرکت توسعه صادرات استان چهار محال و بختياري با فرماندار شهرستان بروجن ديدار و گفت و گو کردند.

نماينده  شرکت سرمايه گذاري CASPITY UNI TRADE با بيان اينکه  ايران داراي ظرفيت ها و پتانسيل هاي خوبي در زمينه هاي مختلف مي باشد گفت: اين شرکت تاکنون با ايالت هاي مسلمان نشين همکاري داشته است و محصولات ايراني را به جهت کيفيت بالا و حلال بودن انتخاب کرده اند.

وي افزود: اين شرکت بزرگترين و اصلي ترين شعبه اش در حوزه مصالح ساختماني مي باشد و قيمت و کيفيت مصالح ايراني توجه آن ها راجلب نموده است.

 وي با بيان اينکه قرار است دو نمايشگاه دائم و موقت از محصولات ايراني در کشور روسيه برگزار شود خواستار همکاري در اين زمينه شد.
در ادامه مدير عامل شرکت توسعه صادرات استان چهار محال و بختياري بيان داشت با صادرات مصالح ساختماني و مواد غذايي و... مي توانيم به رونق  اقتصاد استان کمک نماييم.

فرماندار شهرستان بروجن ضمن عرض خيرمقدم با بيان اينکه استان چهار محال و بختياري داراي پتانسيل هاي زياد در زمينه هاي مختلف مي باشد،  شهرستان بروجن را يکي از شهرستان هاي شاخص استان در حوزه هاي صنعت، صنايع دستي و محصولات خوراکي و کشاورزي و... معرفي نمود.

مسعود ملکي با بيان اينکه کشورهاي روسيه و ايران داراي منافع مشترک و روابط خوبي هستند ، دوکشور را از کشورهاي تاثير گذار در منطقه عنوان کرد و گفت: فعاليت هايي که توسط شرکت توسعه تجارت چهارمحال و بختياري در زمينه تسهيل تجارت انجام مي گيرد بسيار ارزشمند است.

ملکي اظهار داشت: اميدواريم بتوانيم از اين ظرفيت ها در جهت توسعه صادرات استان و شهرستان استفاده نموده و زمينه اي  فراهم شود تا به صورت عملياتي فعاليت خود را آغاز و گامي موثر در توسعه صادرات برداريم.
 
 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08