جلسه هماهنگي و برنامه ريزي هيئت هاي مذهبي شهرستان بروجن

کد خبر: 42500 تاریخ انتشار: 1398/06/11
نمایش: 683
اخبار
با حضور فرماندار شهرستان بروجن جلسه مسئولان هيئت هاي مذهبي و هماهنگي مراسم هاي عزاداري ماه محرم در فرمانداري برگزار شد.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، جلسه هماهنگي و برنامه ريزي  هيئت هاي مذهبي شهرستان، با حضور فرماندار، جمعي از مسئولان شهرستاني و مسئولان هيئت‌هاي مذهبي، مداحان‌ و‌ فعالان فرهنگي در‌محل‌ فرمانداري برگزار شد.
فرماندار شهرستان بروجن با تسليت ايام سوگواري حضرت اباعبدالله الحسين (ع) و  قدرداني از برنامه ها و تلاش هيئت هاي مذهبي با بيان اينکه امروز اقتدار نظام و ملت ايران اسلامي برگرفته از قيام عاشوراست، تصريح کرد: عزت و اقتدار ايران اسلامي در برابر بزرگترين قدرت‌ هاي بيگانه ناشي از فرهنگ، تمدن و عزت ملي و نشأت گرفته از قيام عاشورا است.
مسعود ملکي با اشاره به اهميت انسجام هيئت هاي عزاداري در شهرستان افزود:  مراسم عزاداري روزهاي تاسوعا و عاشورا يک کار فرهنگي، تبليغاتي است و بايد چنين  اجتماعي را سامان دهيم. 
ملکي در ادامه بر مردمي برگزار کردن آيين هاي محرم تاکيد کرد و گفت: هرجايي که فعاليت ها به مردم سپرده شد، اجراي آن ها به خوبي انجام شده است.
وي بر لزوم همکاري هيئت‌هاي مذهبي با نيروي انتظامي در ايام عزاداري سالار شهيدان تاکيد کرد.
فرماندار بروجن همچنين خواستار مديريت مراسم ها، ساماندهي هيئت ها، برقراي نظم دسته هاي عزاداري، نظارت کامل بخش بهداشت و درمان بر طبخ غذا، ذبح قرباني و ... شد.
 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08