شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر شهرستان بروجن

کد خبر: 42553 تاریخ انتشار: 1398/06/25
نمایش: 639
اخبار
جلسه شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر شهرستان بروجن به رياست مسعود ملکي فرماندار و با حضور اعضاي شورا در محل سالن جلسات فرمانداري برگزار گرديد .
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، جلسه شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر شهرستان بروجن به رياست مسعود ملکي فرماندار  و  با حضور اعضاي شورا در محل سالن جلسات فرمانداري برگزار گرديد .

فرماندار شهرستان بروجن در اين جلسه با تأکيد بر اينکه مبارزه با مواد مخدر صرفا از طريق مقابله و برخورد انتظامي کافي نبوده اظهار داشت: عليرغم اقدامات شايسته در امر مقابله با ورود و عرضه مواد مخدر،  در امر فرهنگي، پيشگيري و تلاش دسته جمعي دستگاه ها و نهادها نيازمند يک عزم راسخ در شهرستان هستيم.

 مسعود ملکي تصريح کرد: براي مقابله با آسيب هاي مواد مخدر ، بايد با يک رويکرد اجتماعي به اين امر نگاه کنيم و با فرهنگ سازي و اطلاع رساني، سطح تقاضا را در جامعه پايين بياوريم تا به طبع آن سطح عرضه مواد مخدر نيز کاهش پيدا کند.

ملکي در ادامه افزود: بايد با برنامه‌هاي مدون در راستاي پيشگيري از اعتياد وارد عمل شد و اين مقوله بايد به صورت دقيق و سازمان يافته مورد رصد مسئولان امر قرار بگيرد تا خروجي مناسبي در ارتباط با مبارزه با مواد مخدر به دست آيد.

وي با بيان اينکه گسترش آگاهي در مبارزه با مصرف مواد مخدر نيازمند همکاري و مساعدت تمامي مردم و مسئولين در همه حوزه ها مي باشد تأکيد کرد : جهادي تر، جدي تر و با دلسوزي بيشتر در بحث مبارزه با مواد مخدر عمل شود.
 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08