پيام فرماندار شهرستان بروجن به مناسبت هفته دفاع مقدس

کد خبر: 42588 تاریخ انتشار: 1398/06/31
نمایش: 646
اخبار
فرماندار شهرستان بروجن هفته دفاع مقدس را به مردم هميشه در صحنه و شهيد پرور اين شهرستان و خانواده هاي معظم شهدا، جانبازان و ايثارگران تبريک گفت.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان بروجن؛ مسعود ملکي فرماندار در پيامي هفته دفاع مقدس را به مردم هميشه در صحنه و شهيد پرور اين شهرستان و خانواده هاي معظم شهدا، جانبازان و ايثارگران تبريک گفت.
متن پيام به شرح زير است:

بسمه تعالي
دفاع مقدس، طليعه جاودانه غرور ملي است؛ هنگامه اتحاد و همبستگي ملي مردم در دفاع از شريعت اسلام و مرزهاي سرزميني است که با نثار خون پاک فرزندان اين مرز و بوم و ايثار و مجاهدت هاي مثال زدني آنها جاودانه شد.

روزهايي که رشادت هاي جوانان برومند، انقلاب و نظام را بيمه کرد و نشان داد که با داشتن پشتوانه مردمي و در پرتو حاکميت اسلام و وحدت نيروها مي‌توان هر دشمني را به ورطه نابودي و شکست کشاند.

اين دوران گوياي مقاومت و مظلوميت ملتي است که با رهبري داهيانه حضرت امام (ره) و  ايمان و توکل بر خداوند متعال و رشادت هاي سربازان اسلام برگ زريني را در تاريخ ثبت نمودند.

اينجانب ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهداي گرانقدر، فرا رسيدن هفته دفاع مقدس که نمودار مجموعه اي از برجسته ترين افتخارات ملت ايران در دفاع از مرزهاي ميهن اسلامي و جانفشاني دلاورانه در پاي پرچم برافراشته اسلام و قرآن است را به ساحت مقدس حضرت بقيه ا… الاعظم (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامي حضرت آيت ا… العظمي امام خامنه اي (مد ظله العالي) و ملت شهيد پرور ايران اسلامي به خصوص مردم شريف، ولايت مدار و شهيد پرور شهرستان بروجن تبريک عرض نموده و از حماسه آفريني جانبازان، آزادگان، ايثارگران و صبر و استقامت بي مثال خانواده محترم آنان به ويژه خانواده معظم شهدا تقدير و تشکر مي نمايم.

از خداوند متعال توفيق پاسداري از خون شهدا و رهروي راه آن عزيزان را براي همگان مسئلت دارم.
 
 
 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08