حذف حادثه خيز ترين نقطه جاده اي در شهرستان بروجن

کد خبر: 42713 تاریخ انتشار: 1398/07/25
نمایش: 566
اخبار
فرماندار شهرستان بروجن از عمليات احداث زير گذر سه راهي امام قيس در محور بروجن خوزستان تا پايان امسال خبر داد.
فرماندار شهرستان بروجن اظهار داشت: 8 نقطه حادثه خيز در محورهاي مواصلاتي شهرستان بروجن شناسايي شده که سه راهي امام قيس در سال هاي اخير بيشترين ميزان تصادف را به خود اختصاص داده است.

مسعود ملکي با بيان اينکه حذف نقاط حادثه خيز، کاهش تصادفات و افزايش ايمني را به دنبال خواهد داشت گفت: عمليات احداث زير گذر در سه راهي امام قيس واقع در کيلومتر 25 از محور بروجن خوزستان با 30 درصد پيشرفت در حال اجرا مي باشد.

ملکي اعتبار در نظر گرفته شده براي اين پروژه را 150 ميليارد ريال عنوان کرد و افزود: اين زير گذر تا پايان امسال توسط شرکت ساخت و توسعه راه ها احداث شده و به بهره برداري خواهد رسيد.

رئيس کميته ايمني و حمل و نقل جاده اي بروجن با اشاره به تردد روزانه 100 هزار دستگاه خودروي سبک و سنگين از محورهاي مواصلاتي شهرستان بروجن گفت: متأسفانه وقوع تصادفات متعدد جاده اي در شش ماهه اول سال ، منجر به فوت و مصدوميت شديد تعدادي از عابران شده است.

مسعود ملکي تصريح کرد: امسال از محل اعتبارات ملي و تملک دارايي هاي سرمايه اي شهرستان بروجن، بيش از 320 ميليارد ريال براي تملک اراضي، احداث و نگهداري راه ها تخصيص داده شده است.

وي افزود: تکميل 11 کيلومتر 4 خطه باقيمانده در محورهاي بروجن شهرکرد و بروجن خوزستان نيازمند بيش از 250 ميليارد ريال اعتبار ديگر بوده که با تحقق اين مهم ضمن حذف نقاط حادثه خيز، تلفات و خسارت هاي ناشي از تصادفات جاده اي کاهش پيدا خواهد کرد.
 
 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08