پيام تبريک فرماندار شهرستان بروجن به مناسبت فرا رسيدن نوروز 99

کد خبر: 93595 تاریخ انتشار: 1398/12/29
نمایش: 669
اخبار
فرماندار شهرستان بروجن در پيامي ضمن تسليت سالروز شهادت امام موسي کاظم (ع)، فرا رسيدن بهار طبيعت و عيد باستاني نوروز را تبريک گفت.
فرماندار شهرستان بروجن در پيامي ضمن تسليت سالروز شهادت امام موسي کاظم (ع) فرا رسيدن بهار طبيعت و عيد باستاني نوروز را تبريک گفت.
متن پيام به شرح زير است:

بسم الله الرحمن الرحيم
بار ديگر طليعه بهار از مشرق حيات دميدن گرفته است و طبيعت در هيجان است تا جان ها را به طراوت و شادمانگي و زيبايي بيکران پيوند زند.
نوروز با فراخواندن انسان ها به تحول دروني و با تقديم طبيعت شکوفا و دل انگيز به جهانيان، معناي واقعي تعبير "الي احسن الحال" را در منظر همگان به تماشا مي گذارد.
نوروز سر آغاز تحولي ژرف و اميد بر انگيز در روح و روان انسان و پيام آور صلح و دوستي است و اين آيين کهن به عنوان حلقه اتصال نسل ها با يکديگر، تحکيم وحدت ملي و همبستگي فراملي است.
مقام معظم رهبري در پيام نوروزي خود با بيان اينکه اگر بشود توليد را حرکت دهيم و پيش ببريم مشکلات اقتصادي قطعا تمام خواهد شد،جهش توليد را به عنوان شعار امسال قرار دادند و بيان کردند دست اندرکاران جوري عمل کنند که توليد ان شالله جهش پيدا کند و تغيير محسوسي در زندگي مردم ان شالله به وجود بياورد که اين نياز به برنامه ريزي دارد؛ اميد است ما هم بتوانيم با اتحاد و انسجام و برنامه ريزي صحيح در کنار يکديگر کار و تلاش کنيم و در خدمت مردم باشيم و با داشتن ظرفيت هاي خوب و با اطاعت از فرامين رهبري از گذرگاه پيش رو با عافيت و سربلندي عبور کنيم و بتوانيم در سايه امنيت و آسايش موجود در جهت تحقق شعار امسال با جديت تمام گام برداريم.
اينجانب ضمن تسليت سالروز شهادت امام موسي کاظم (ع)، فرارسيدن سال نو و طليعه بهار طبيعت و نوروز باستاني را خدمت خانواده معزز و معظم شهدا، ايثارگران، جانبازان، جهادگران عرصه سلامت و مردم فهيم و قدر شناس شهرستان بروجن تبريک و شادباش عرض نموده و آرزومندم سال جديد سال ظهور يگانه منجي عالم بشريت حضرت بقيه الله العظم (روحي له الفدا) و سلامتي و طول عمر با عزت براي مقام معظم رهبري (مد ظله العالي) و سالي توام با عزت و سربلندي همراه با سلامتي و آسايش براي ملت سرافراز ايران باشد و فروتنانه از باري تعالي طلب مي کنيم: "يا مقلب القلوب و الابصار، يا مدبر اليل و النهار، يا محول الحول و الاحوال، حول حالنا الي احسن الحال". 

مسعود ملکي 
فرماندار شهرستان بروجن

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08