ستاد شهرستاني مقابله با کرونا برگزار شد

کد خبر: 93604 تاریخ انتشار: 1399/01/04
نمایش: 702
اخبار
اولين جلسه ستاد شهرستاني مقابله با کرونا در سال 99 به رياست فرماندار و با حضور اعضا در سالن اجتماعات فرمانداري برگزار شد.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان بروجن، اولين جلسه ستاد شهرستاني مقابله با کرونا در سال 99 به رياست فرماندار و با حضور اعضا در سالن اجتماعات فرمانداري برگزار شد.

فرماندار شهرستان بروجن در اولين جلسه ستاد شهرستاني مقابله با کرونا در سال 1399 اظهار کرد: پيشگيري و مقابله با بيماري کرونا از اهميت بالايي برخوردار است و همه دستگاه‌هاي عضو براي پيشگيري از اين بيماري نهايت همکاري را داشته باشند.
مسعود ملکي با بيان اينکه اجراي برنامه هاي پيشگيري از ويروس کرونا در روستاها تشديد شود تأکيد کرد: بخشداري ها نشست هاي ستاد پيشگيري از کرونا را هفته اي يک بار با حضور دهيارها و روساي شوراها برگزار کنند.
ملکي با قدرداني از تلاش‌هاي خبرنگاران و اصحاب رسانه اين شهرستان در زمينه پوشش اخبار مربوط به کرونا طي اين مدت افزود: رسانه‌ها مي‌توانند با انتشار اخبار صحيح و دقيق ضمن ايجاد پل ارتباطي بين مردم و مسولان از گسترش شايعات در جامعه جلوگيري کنند.
فرماندار بروجن اظهار داشت: اقدامات لازم در خصوص گند زدايي و ضدعفوني معابر با جديت در شهرها و روستاها دنبال شود.
وي همچنين به تشديد نظارت بر فعاليت نانوايي‌ها، جايگاه سوخت بنزين و گاز براي رعايت موازين بهداشتي اشاره کرد و افزود: مردم  از سفر و تجمع خودداري کنند و در منزل بمانند تا شاهد پيشگيري از ويروس کرونا باشيم.
 
 

 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08